rso ...
Re: rso ...
Tasapisi sujub RSO H-raami korje.
Re: rso ...
Rõõm näha, et keegi ikkagi ka RSO-ga maadleb! Millised on edusammud veermiku komplektsuse osas?
Re: rso ...
Veermik on peaaegu koos. Paljusid osasid lihtsalt ei ole pildile vedanud. Nagu piltidel on näha, siis olemas on 2 suur balansiiri (ühel on küll pool ristoru ära lõigatud, kuid see läheb asendamisele), uutena on tehtud kõik 4x väikest balansiiri, olemas on rumme erinevates tüüpides aga vaja ühesuguse tüübi omad kokku saada, järgmine nädal saabuvad tagumised vedrupakid (veel vaja teha esimesed), samuti on olemas uutena kogu puksimajandus väikeste balansiiride ühendamiseks (puudu veel 8x rull-laagrit), veel on olemas suurte balansiiride ühendusvarras (vaja teha ka ühendustoru koos perfo määrdepuksidega), olemas on 3x jooksuratta tolmukatet (5 puudu), olemas on kõik 8 ratast ja 8x jooksuratta kapslite klambrit. Ühesõnaga enam-vähem koos asi, kuid üksikuid väiksemaid pilpaid on veel vaja hankida või uuena teha.
Kogu alusvanker on joonistena olemas ning puuduvad või mädanenud osad asendab uutega. All mõned 3D pildid alusvankrist:
Kogu alusvanker on joonistena olemas ning puuduvad või mädanenud osad asendab uutega. All mõned 3D pildid alusvankrist:
Re: rso ...
Metsas vedeles vedrulehti, kuid pidasin neid pooleks läinuteks. Viitsid tollipulga peale panna paksuse, laiuse ja pealehe pikkuse öelda?
10 ploomi=3 õuna, 1pirn. 6 ploomi, 1 õun= 1 pirn. Mitu ploomi kaalub 1 pirn?
Re: rso ...
Egas seal midagi suurt keerulist vedrupakide juures ole. Nad on nn. poolikud vedrud ees ja taga.
Tagumised on sellised ja esimesed on ilma tagasikeeratud leheta. Puuritud auk jookseb nii esimestel kui ka tagumisetel läbi lehe otsa, et saaks sealt poltiga suure balansiiri külge kinnitada:
Tagumised on sellised ja esimesed on ilma tagasikeeratud leheta. Puuritud auk jookseb nii esimestel kui ka tagumisetel läbi lehe otsa, et saaks sealt poltiga suure balansiiri külge kinnitada:
Re: rso ...
Tohoh!
Kuis nüüd äkki RSO projekt välja sadas?
Pärnu ruumis ju tegeleti, aga sealt pole aastaid enam kippu ega kõppu kuulda!
Kollane kabiin oli veel Maarja-Magdaleena kandist saadud, aga sellest ei teematatud.
Kas siin käib nüüd jutt hoopis teisest projektist?
Kuis nüüd äkki RSO projekt välja sadas?
Pärnu ruumis ju tegeleti, aga sealt pole aastaid enam kippu ega kõppu kuulda!
Kollane kabiin oli veel Maarja-Magdaleena kandist saadud, aga sellest ei teematatud.
Kas siin käib nüüd jutt hoopis teisest projektist?
Re: rso ...
Põnev projekt. Näita veel pilte, kasvõi eraldiolevatest juppidest. Kas 3D joonised on omal tehtud?metsma kirjutas:Veermik on peaaegu koos. Paljusid osasid lihtsalt ei ole pildile vedanud.
ps. Säilinud RSO-d.
http://the.shadock.free.fr/Surviving_Ra ... er_Ost.pdf
Re: rso ...
Pärnumaal sujuvad ka asjad kõik kenasti, kuid selle projekti osade kogumispunkt on Tallinn. Joonised tuleb jah ise teha, sest egas neid kusagilt võtta ei ole ning tahes tahtmata on vaja puuduvaid või katkisi asju asendada.
Siin on väikeste balansiiride valmistamisest pilte. Sai täiesti uued tehtud originaali järgi tehtud jooniste järgi, kuna mul too hetk ei olnud ühtegi originaali võtta ning kui oleks isegi olnud, siis võlle ei saaks sõitva masina tarbeks ikkagi kasutada:
Siin on väikeste balansiiride valmistamisest pilte. Sai täiesti uued tehtud originaali järgi tehtud jooniste järgi, kuna mul too hetk ei olnud ühtegi originaali võtta ning kui oleks isegi olnud, siis võlle ei saaks sõitva masina tarbeks ikkagi kasutada:
Re: rso ...
Tänan piltide eest ja müts maha - sedavõrd põhjalikku lähenemist taastamisele näen ma esimest korda.metsma kirjutas:Joonised tuleb jah ise teha, sest egas neid kusagilt võtta ei ole ning tahes tahtmata on vaja puuduvaid või katkisi asju asendada.
Millega joonised teed - SolidWorks, AutoCAD, ...?
Re: rso ...
Nagu ma aru saan on jõuallikas olemas?
Kuidas on lood kabiiniga?
Kuidas on lood kabiiniga?
Re: rso ...
Jooniste programm on Inventor.
Jah, ka mootor on olemas aga pilbastena ning tegelikult pärineb Steyr 1500A veoauto pealt. Seal mõned omad erinevused, kuid algne plaan oli konverteerida see RSO tarbeks, kuid elame-näeme. Samuti on olemas komplektne tagasild enamuses originaal värvi all ja täiesti töökorras. See oli mingi veoauto alla pandud ning veorummud pooleks lõigatud, kuid mis peamine see tegi tööd ja tänu sellele on ta ka väga hästi säilinud. Samuti üks RSO käigukast on selle veoauto pealt pärit ja seega ka originaal värvi ja õlis. Teine käigukast on doonoriks. Tagasillal on vaja need poolikud veorummud ära vahetada tervete vastu (viimased ka olemas). Ka esisild koos rummudega on olemas, kuid see oli osaliselt kuhugi betooni valatud ning väljas olnud, seega selle taastamisega on oluliselt rohkem tööd ja vaeva.
Jah, kabiin on olemas, RSO01 oma. Sellele on ka vaikselt kõiksugu puuduvaid osi laekunud, kuid jällegi suuremat remonti ja taastamist vajav.
Linti on nii paari RSO jagu ning sealt saab teha parema valiku ning samuti talvepapusid on piisavalt, et teha jällegi parimate valik.
Nagu ikka iga asja on nii, et mingid pilpad on siit ja sealt puudu, seega komplekteerimised võtavad aega ja vajavad osade otsimist või tootmist.
Mõned mootori taastamise pildid siin:
Jah, ka mootor on olemas aga pilbastena ning tegelikult pärineb Steyr 1500A veoauto pealt. Seal mõned omad erinevused, kuid algne plaan oli konverteerida see RSO tarbeks, kuid elame-näeme. Samuti on olemas komplektne tagasild enamuses originaal värvi all ja täiesti töökorras. See oli mingi veoauto alla pandud ning veorummud pooleks lõigatud, kuid mis peamine see tegi tööd ja tänu sellele on ta ka väga hästi säilinud. Samuti üks RSO käigukast on selle veoauto pealt pärit ja seega ka originaal värvi ja õlis. Teine käigukast on doonoriks. Tagasillal on vaja need poolikud veorummud ära vahetada tervete vastu (viimased ka olemas). Ka esisild koos rummudega on olemas, kuid see oli osaliselt kuhugi betooni valatud ning väljas olnud, seega selle taastamisega on oluliselt rohkem tööd ja vaeva.
Jah, kabiin on olemas, RSO01 oma. Sellele on ka vaikselt kõiksugu puuduvaid osi laekunud, kuid jällegi suuremat remonti ja taastamist vajav.
Linti on nii paari RSO jagu ning sealt saab teha parema valiku ning samuti talvepapusid on piisavalt, et teha jällegi parimate valik.
Nagu ikka iga asja on nii, et mingid pilpad on siit ja sealt puudu, seega komplekteerimised võtavad aega ja vajavad osade otsimist või tootmist.
Mõned mootori taastamise pildid siin:
Re: rso ...
Võtab suisa sõnatuks! Igatahes jõudu ja edu!
Re: rso ...
Tundub väga eeskujulikult planeeritud ja teostatud projekt.
Edu taastamisel!
Edu taastamisel!
foorum.rindeleht.ee
Re: rso ...
Tänan. Siin pole asi küll enam kaugel sellest, kui mootorile hääled sisse pannaksemetsma kirjutas:Jooniste programm on Inventor.
ja käik sisse lükatakse.
ps. kas jooniseid ka jagad?
Re: rso ...
Noh, mootor on veel ikka väga kaugel käimapanekust.
Nii... ja mida sa vastu pakud?ps. kas jooniseid ka jagad?