1. leht 1-st

Minu kanisteri eri

Postitatud: P Juul 03, 2011 9:31 pm
Postitas Uratino
Andis siis äiapapa mulle Haapsalust ühe tüüpilise koleda kannu... Põhi tinaga lapitud , kork lekkiv ja sees masuuti hoitud. Vaatasin mida sellest teha. Ja nüüd on see ilusti kasutuses kolmerattalise korvi küljes. Ülevalt alla.

Re: Minu kanisteri eri

Postitatud: P Juul 03, 2011 9:38 pm
Postitas gaasimask
Täitsa ilus asi. Kas avaldaksid mis ja kuidas täpsemalt töö käik oli? Endal ka paar sellist restaureerimise kanditaati kodus vedelemas...

Re: Minu kanisteri eri

Postitatud: P Juul 03, 2011 9:43 pm
Postitas Uratino
Lamellketas relaka otsa... Vrrrrrrrrr
Liivapaber (nii 80-nene) ja kanku sooned puhtaks.
Siis võta peeeenike lamepea kruvikeeraja (ristpea ja haakristpea ei sobi) ning nikerda kirjad puhtaks - oi see ON NUSS!
2 - 3 L mootoripesuvahendit kannu sisepesuks
1 L White Spirti või siis lakibensiini teise nimega - too peseb hästi puhtaks pinnad sellest roostesodist.
Motipi punane autokrunt (Jah ma tean et see pole koššer ent odav suhteliselt)
Ral 1002 vms vastavalt soovile (ja segamine ning aerosool on Tallinna Kemifloras kullahinnaga - kulakud tahtsid pudeli eest juba 18 euri)

Re: Minu kanisteri eri

Postitatud: P Juul 03, 2011 9:45 pm
Postitas Uratino
Ah jaa - lamelliga tuleks ettevaatlik olla. Nö "tunde järgi" - muidu võib ka augu sisse nühkida.
Hetkel teen teist ja see tuleb tumehall. Nädala lõpus saab valmis.

Re: Minu kanisteri eri

Postitatud: K Juul 06, 2011 12:34 pm
Postitas gaasimask
Selge. Üks variant oleks ka näiteks liivapritsiga üle lasta. Saaks kiiremini ja ühtlasema tulemuse?

Re: Minu kanisteri eri

Postitatud: K Juul 06, 2011 8:23 pm
Postitas faust
Samas maksab alati tähelepanu pöörata ka sellele, et ka suht roostes asjal võib oskuslikult restaureerides originaalvärvi kätte saada. Hea näide kiivrite puhul, kus lausa imesid tehakse.

Re: Minu kanisteri eri

Postitatud: K Juul 06, 2011 9:16 pm
Postitas Uratino
Sorri aga kui külamees on selle eelnevalt põrandavärviga üle lasknud, siis seda korranud mingi muu värviga x astmes n korda ming kogu kere roostekraatreid täis ja mõlke täis, põhi tinutatud (ja hetkel ongi selline käsil ning üritan lekkeid pidama saada) siis võrdub see minu jaoks juba autofellatioga. Ja üldjuhul nad sellised ongi kahjuks. Korralikuga muidugi sellist retsimist teostama ei hakkaks - paraku sellist mul pole millega vaeva VÕIKS näha.

Liivapritsi ma korralikult kasutada ei oska ja ei oma ka, ent pakun et ta liiga karm. Kannuplekk pole teab kui paks.

Re: Minu kanisteri eri

Postitatud: E Juul 25, 2011 1:17 pm
Postitas Uratino
1940.jpg
Nekst kanistrinärakas pliis. 1940 ja ral 7016. Põhi pidama saadud rohke tinaga.

Re: Minu kanisteri eri

Postitatud: K Juul 27, 2011 6:44 pm
Postitas pren.ska
Ja kui on ikka läbi lastud, ümmarguseks külmanud ja veel tulle ka jäänud, siis saab vaid töötuppa poldikankuks...Valmierasse omal ajal vanarauda viies sai vtortsermetist kaasa haaratud kokkukeevitamata 20 l kanistripooli, suudmeid. Ilmselt saksamaalt toodud üks tehas on sinna maha pandud. Vast tegutseb praegugi, siis saab sealt restaureerimiseks kirjata pooli tuua? Pilt

Re: Minu kanisteri eri

Postitatud: K Juul 27, 2011 10:45 pm
Postitas plekkpea
Noist poolikutest pilti pole?

Re: Minu kanisteri eri

Postitatud: R Juul 29, 2011 10:17 am
Postitas Uratino
Huvitav - kui raske oleks vene kannu pooleks lõikuda, kirjad siledaks taguda ja siis sellest lugupeetud Sandrik SS teha, kokku keevitada, kork ära vahetada ja maha müüa väärtuses ca 8000 EEKi. Pakun et neid võltssandrikke nii tehaksegi. Käes pole hoidnud - pildilt olen näinud.
Ja veel - legend et SS kannusid meie maal ei liikunud ei vasta tõele. Kolm nädalat tagasi nägin ühte mis oli plekksepa juures sirgeks venitatud - oli vedelenud lömmis kujul mingil vanal raiesmikul. Omanik ajas silmad suureks kui kuulis mis asja hind on.