Zündapp KS 750

Masinad, millega Eesti mehed sõitsid, lendasid või ujusid ...
Kasutaja avatar
Bigboss
Huviline
Postitusi: 158
Liitunud: K Jaan 31, 2007 5:48 pm

Re: Zündapp KS 750

PostitusPostitas Bigboss » E Veebr 15, 2010 10:05 pm

vaatasin ebay-st, et selline masin ka seal müüa, hind muidugi kõva pähkel.
http://cgi.ebay.de/Zuendapp-KS-750_W0QQ ... QptZMotorräder?hash=item35a70156c6

aga kellel raha on miks mitte.

Kasutaja avatar
plekkpea
Veteran
Postitusi: 1319
Liitunud: P Mai 07, 2006 5:30 pm
Asukoht: Harju

Re: Zündapp KS 750

PostitusPostitas plekkpea » T Veebr 16, 2010 12:25 am

Pärnus täitsa selline isend olemas.
10 ploomi=3 õuna, 1pirn. 6 ploomi, 1 õun= 1 pirn. Mitu ploomi kaalub 1 pirn?

Kasutaja avatar
faust
Veteran
Postitusi: 1128
Liitunud: T Mär 13, 2007 10:37 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Zündapp KS 750

PostitusPostitas faust » T Veebr 16, 2010 1:38 pm

Siin 3 Zündapp KS750 pildid/tutvustused.

http://vvm.unicweb.ee/?p=47
Sõda on elujaatamise kõige aktiivsem vorm.
Parem olla kui näida.

Aspelund
Huviline
Postitusi: 229
Liitunud: T Okt 07, 2008 10:00 pm
Asukoht: Tallinn/Viljandi

Re: Zündapp KS 750

PostitusPostitas Aspelund » N Veebr 18, 2010 9:19 am

Huvitav...alati tahavad kõik oma masinaid ikka 41 aastasse panna. See konkreetne eksemplar tundub küll aga hilisema aja sünnitis olevat, mootoril on klapikambri kaaned plekist (mustad) mitte alumiiniumist (valatud). Sellist varianti tuli teadaolevalt vaid 1943. Rooli tõukeleevendi kuju viitab ka hilisemale ajale.

Üldiselt on suurem osa müüdavatest masinatest täielik rosolje (eriti kehtib KS-i poolvenna R75 kohta),kus erinevate ajastute osad on segi nagu pudru ja kapsad. Kuigi jah, suurem osa kodanikke vaatab silmad krillis sellist masinat ja kiidab, kui hästi säilinud. Tegelikult on häid masinaid aga vaid ülipisike käputäis.

A.

Kasutaja avatar
faust
Veteran
Postitusi: 1128
Liitunud: T Mär 13, 2007 10:37 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Zündapp KS 750

PostitusPostitas faust » N Veebr 18, 2010 10:40 am

Kui ma ei eksi siis neile ju toodetakse ka tänapäeval varuosi, vastavalt omanike nõudmistele.
Sõda on elujaatamise kõige aktiivsem vorm.

Parem olla kui näida.

Aspelund
Huviline
Postitusi: 229
Liitunud: T Okt 07, 2008 10:00 pm
Asukoht: Tallinn/Viljandi

Re: Zündapp KS 750

PostitusPostitas Aspelund » N Veebr 18, 2010 11:34 am

Jah, põhimõtteliselt on uustoote osadest võimalik vist komplektne masin kokku panna. See kehtib nii R75 kui KS750 kohta. Iseenesest on see restaureerimise mõttes hea, samas põhjustabki paljuski rosoljete teket.

Eestis on KS-e tegelikult päris mitmeid, entusiastide käes olevate eksemplaride arv läheneb kümnele. R75 on haruldasem, neid on ehk viis-kuus.

A

Kasutaja avatar
funker
Veteran
Postitusi: 4050
Liitunud: E Veebr 11, 2008 7:40 pm
Asukoht: Reval Estland

Re: Zündapp KS 750

PostitusPostitas funker » E Mär 15, 2010 7:25 pm

1942, käskjalg ootab uusi käske.
Manused
ks750.jpg

Kasutaja avatar
funker
Veteran
Postitusi: 4050
Liitunud: E Veebr 11, 2008 7:40 pm
Asukoht: Reval Estland

Re: Zündapp KS 750

PostitusPostitas funker » E Mär 15, 2010 11:44 pm

Üks veel.
Manused
ks_750.JPG

Kasutaja avatar
funker
Veteran
Postitusi: 4050
Liitunud: E Veebr 11, 2008 7:40 pm
Asukoht: Reval Estland

Re: Zündapp KS 750

PostitusPostitas funker » T Mär 16, 2010 9:16 pm

Sommid

Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
wessel
Huviline
Postitusi: 408
Liitunud: L Sept 05, 2009 10:16 am
Asukoht: Estland

Re: Zündapp KS 750

PostitusPostitas wessel » T Mär 16, 2010 9:59 pm

Väike ülevaade mootorrattast Zündapp KS750

Aspelund
Huviline
Postitusi: 229
Liitunud: T Okt 07, 2008 10:00 pm
Asukoht: Tallinn/Viljandi

Re: Zündapp KS 750

PostitusPostitas Aspelund » K Mär 17, 2010 11:31 am

Soomlaste esimesel pildil on hästi näha, et Zündappi mootor oli V, mitte bokser. Silindrite kaldenurk 180 kraadi asemel 170.

Vene tekstis on kirjas ka fakt, et värvitud maskeeringut neil masinatel ei olnud. Põhjus selles, et mootorratas on oma mõõtudelt piisavalt kompaktne, et seda mitte vajada. Küll talvel võis ta saada talvekamo ja suvel siis mõned oksad/rohtu maskeeringuks. Nii et kui ilmub mõni sebrakarva sakslane, siis pole sel reaalsusega midagi ühist.

Värvide osas väidetakse ühel saksa lehel asja nii:

Kuni 1942.aasta keskpaigani värviti masinad tumehalliks, Wehrmachtile Dunkelgrau RAL 7021
Luftwaffele Schwarzgrau RAL 7019.
Afrika Korp sai 1941-1942 oma korvid Afrika-Beige RAL 8000.
Alates 1943.aastast värviti kõik Wehrmachti masinad tumekollaseks (selle RAL pole teada)

Allikas: wehrmachtsgespanne.de

A.

Kasutaja avatar
faust
Veteran
Postitusi: 1128
Liitunud: T Mär 13, 2007 10:37 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Zündapp KS 750

PostitusPostitas faust » K Mär 17, 2010 3:10 pm

See muidugi ei välista võimalust, et masinaid välitingimustes mingit moodi laiguliseks värviti ka suvel. Kui mälu ei peta siis isegi näinud nii mõndagi pilti laigulisest masinast. Pildid kahjuks mustvalged.
Sõda on elujaatamise kõige aktiivsem vorm.

Parem olla kui näida.

Kasutaja avatar
otofoto
Veteran
Postitusi: 1777
Liitunud: R Sept 23, 2005 11:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Zündapp KS 750

PostitusPostitas otofoto » L Juul 17, 2010 2:57 pm

Üks siinmail liikunud.
Manused
Untitled-54.jpg
Fotod eestlastest II maailmasõjas, kõik pakkumised teretulnud!
http://www.facebook.com/pages/Otofoto/181613758550485?sk=info

Kasutaja avatar
ivalO
Moderaator
Postitusi: 7671
Liitunud: E Aug 08, 2005 12:04 am
Asukoht: Lilleküla
Kontakt:

Re: Zündapp KS 750

PostitusPostitas ivalO » L Juul 17, 2010 6:14 pm

Kamotatud ka takkatraavi!

ppp
Huviline
Postitusi: 515
Liitunud: P Nov 29, 2009 3:27 pm

Re: Zündapp KS 750

PostitusPostitas ppp » L Juul 17, 2010 7:27 pm

See eelnev tsikkel pole tõsi küll KS750 vaid "ainult" KS600, aga vahva masin on seegi. :wink:


Mine “Tehnika/Technics”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: vre ja 3 külalist