2. leht 2-st

Re: Truppenfahrrad ...

Postitatud: N Aug 23, 2018 10:01 pm
Postitas funker
Mulle hakkab selle M/30 puhul see silma, et esiratta porilaud lõppeb kohe
kahvli vahel ära ja edasi on pidurikumm. Ma pole varem sellist lahendust
näinud, tavaliselt läks porilaud edasi ja seal oli pidurivarda jaoks auk sees.
Või oli selline lahendus ka levinud, ppp?

Re: Truppenfahrrad ...

Postitatud: N Aug 23, 2018 10:46 pm
Postitas ppp
See kahvliharude vahel lõppev esiporika ülaots ehk lühike esiporikas oli vanematel (19xx - 1920-ndad ) sakslastel tavaline lahendus.

Re: Truppenfahrrad ...

Postitatud: L Aug 25, 2018 5:24 pm
Postitas funker
Truppenfahrradi tööriistakott ja mis sealt seest leida võis.

https://niemieckiemilitaria.wordpress.c ... enfahrrad/

Re: Truppenfahrrad ...

Postitatud: L Aug 25, 2018 5:55 pm
Postitas funker
Eraldi kokkukäiv rattavõti.

https://niemieckiemilitaria.wordpress.c ... enfahrrad/

Kui kellelgi selline võti vedeleb, olen huvitatud kuuskantaukude mõõtmetest.

Re: Truppenfahrrad ...

Postitatud: L Aug 25, 2018 10:24 pm
Postitas Baldhur88
Mul neid paar tükki. Lugesin kuskilt, et ekslikult peetakse seda võtit kui spetsiaalselt sõjajalgratastele toodetud. Ilmselt tähed WH on sellise arvamuse tekitanud.

Re: Truppenfahrrad ...

Postitatud: L Aug 25, 2018 10:39 pm
Postitas funker
Jah, tegelikult on WH ainult osa tootja logost - GWH.

Aga ole kena ja mõõda joonlauaga (võu nihikuga, kui on) need kuuskandaugud ära.
Alusel on neid 6 ja pöörataval vidinal 4. Tänan!