Laskemoonakäru IF8 (Faust)
Laskemoonakäru IF8 (Faust)
Selline teema siis. Oli rohkem vaba aega käes ja lammutasin käru detaile laiali ning kuna ma need jupid ka kõik üles pildistasin siis panen ka teistele vaatamiseks.
Esiteks käru vedamisdetail.
Esiteks käru vedamisdetail.
Sõda on elujaatamise kõige aktiivsem vorm.
Parem olla kui näida.
Parem olla kui näida.
Järgmiseks käru tagakonks komplektsena. (huvitav, et konksul on ka vedru)
Otsavaade. (konks on tehtud nii, et see saab pöörata mõlemale poole kuni nende diagonaalsete külgedega detailideni)
Konksu plaadi poldid-mutrid, millega kinnitub käru külge.
Käru konks juppidena.
Ja tõenduseks, et ma teile siin mingeid nõuka aegse traktori juppe ei esitle, ka mõned markeeringud, mida siiani olen suutnud leida. Kulliga detailil on selle noole kujutise taga number 8 ja teisel detailil number 5 (tegu vist mingite järjekorra numbritega või midagi sellist)
Otsavaade. (konks on tehtud nii, et see saab pöörata mõlemale poole kuni nende diagonaalsete külgedega detailideni)
Konksu plaadi poldid-mutrid, millega kinnitub käru külge.
Käru konks juppidena.
Ja tõenduseks, et ma teile siin mingeid nõuka aegse traktori juppe ei esitle, ka mõned markeeringud, mida siiani olen suutnud leida. Kulliga detailil on selle noole kujutise taga number 8 ja teisel detailil number 5 (tegu vist mingite järjekorra numbritega või midagi sellist)
Sõda on elujaatamise kõige aktiivsem vorm.
Parem olla kui näida.
Parem olla kui näida.
Nii nüüd käru rummud komplektsetena.
Ilma mutriteta.
Rummude seibid-mutrid.
Rummude fiksaatorpoldid ja mutrid. ( ei suutnud kõiki lahti keerata seepärast 4 tükki)
Rummude keermega otsakatted ja fiksaator vedrud.
Veel üks pilt rummudest, ilma otsteta. Ei hakanud edasi lammutama neid, kuna liiguvad kenasti ja sees paistab kõik korras ning hästi õlitatud/määritud olevat.
Ilma mutriteta.
Rummude seibid-mutrid.
Rummude fiksaatorpoldid ja mutrid. ( ei suutnud kõiki lahti keerata seepärast 4 tükki)
Rummude keermega otsakatted ja fiksaator vedrud.
Veel üks pilt rummudest, ilma otsteta. Ei hakanud edasi lammutama neid, kuna liiguvad kenasti ja sees paistab kõik korras ning hästi õlitatud/määritud olevat.
Sõda on elujaatamise kõige aktiivsem vorm.
Parem olla kui näida.
Parem olla kui näida.
Vat käru enda ning õõtshoobade ja amortide kallale lähen... ei teagi millal. Kui aega saab. Aga küsiks ka ühe rumala küsimuse kuna ma suht tehnikakauge inimene. Et kui ma neid laagreid pesema hakkan, kas siis ma pean ta ikkagi laiali võtma või piisab otsast nagu piltidel näha?
Sõda on elujaatamise kõige aktiivsem vorm.
Parem olla kui näida.
Parem olla kui näida.
Nii, kuna veljed käes ja veel väga kenad siis sai täna kohe kättpidi kallale mindud neile. Küljes olevad poolikud rummud sai lahtikeeratud, muidu tulid mutrid kenasti ära aga 2-ga tekkis probleem. Jubedalt kinni, enne tulid rummu tagumised mutrid lahti ja kuna fiksaatorpoltidel kiile ei olnud siis käisid ringi nii, et jube. Lähemal vaatamisel paistis et need väiksed kiilukesed on lihtsalt vist ära murdunud ja olid kuidagi poldi vahel.
Kahjuks said nende 2-he mutri lahtikeeramisel poltide tagumised keermed viga, kuid midagi polnud teha, pooleks ka saagima ei tahtnud hakata. Aga ehk saab nendest veel asja. Toppisin enda rummud sinna asemele ja sobivad väga hästi.
Kahjuks said nende 2-he mutri lahtikeeramisel poltide tagumised keermed viga, kuid midagi polnud teha, pooleks ka saagima ei tahtnud hakata. Aga ehk saab nendest veel asja. Toppisin enda rummud sinna asemele ja sobivad väga hästi.
Sõda on elujaatamise kõige aktiivsem vorm.
Parem olla kui näida.
Parem olla kui näida.
Natuke juttu rehvidest ka. Olen seda asja igatpidi vaadanud ja minuarust oleks sobivamaks rehvimustriks Mitas H-02. Mõõdud 3.5x19. Netist vaadates pilte erinevatest taastatud kärudest on just sellise mustriga rehvid silma jäänud. Väike näide:
http://www.wehrmachtsgespanne.stoeberl. ... fant07.jpg
Rehvi tüüp ise:
http://www.ityre.com/ru/tyres/catalog/mitas/model/2121/
Vajaliku kogu komplekti kahe ratta jaoks peaks alla 1500 kätte saama.
http://www.wehrmachtsgespanne.stoeberl. ... fant07.jpg
Rehvi tüüp ise:
http://www.ityre.com/ru/tyres/catalog/mitas/model/2121/
Vajaliku kogu komplekti kahe ratta jaoks peaks alla 1500 kätte saama.
Sõda on elujaatamise kõige aktiivsem vorm.
Parem olla kui näida.
Parem olla kui näida.
Nii sai nüüd natuke velgi nühitud ja välja tuli erinevates kohtades välihalli ja selle all olevat punast krunti. Sisemisel küljel ka kollaka värvi jälgi.
Ühel veljel markeeringud: S 375 3Tx19 P7 (7 on siis suurem nagu vikatikujuline, ja moodustab koos P-ga mingi logo)
Teisel veljel markeeringud: Heing 3x19 15108
B-317
Üks asi veel , millegipärast oli kaasas olnud ühele rummule täpne ümmargune lisaplaat peale keevitatud ( seal rummu ümmarguse osa peal, kus poldid läbi on)müstika.
Ühel veljel markeeringud: S 375 3Tx19 P7 (7 on siis suurem nagu vikatikujuline, ja moodustab koos P-ga mingi logo)
Teisel veljel markeeringud: Heing 3x19 15108
B-317
Üks asi veel , millegipärast oli kaasas olnud ühele rummule täpne ümmargune lisaplaat peale keevitatud ( seal rummu ümmarguse osa peal, kus poldid läbi on)müstika.
Sõda on elujaatamise kõige aktiivsem vorm.
Parem olla kui näida.
Parem olla kui näida.